Nyårsafton

January 4, 2016

rIMG_0014 rIMG_0025 rIMG_0004
Detta nyår blev hektiskt. Vi hade planerat in en liten enkel nyårsfest hemma hos oss samtidigt som vi skulle flytta till en ny lägenhet bara dagarna innan. Först visste vi inte ens vilken lägenhet som vi skulle fira in det nya året i. Men det löste sig på ett sätt bra med att vi flyttade dagarna innan, hann göra vardagsrummet respektabelt att vistas i och att vi fick i ordning saker mycket snabbare än vad vi annars hade fått.

Dessutom fick min nya kamera invigas under kvällen! Jag hade fått den på posten flera dagar innan men hade så klart inte köpt ett minneskort till den. Och detta hann jag då inte förrän på nyårsafton eftersom vi hade väldigt kort med tid att flytta och allt vad det innebär. Skönt att vara här nu och färdig-flyttad! Jag är i alla fall mycket nöjd med min kamera. Måste bara införskaffa ytterligare ett objektiv. Objektivet jag köpte till kamerahuset nu passar bara till viss fotografering, även om jag älskar det, så jag måste skaffa ett som mer är ett allround-objektiv. Så om ni har tips tar jag gärna emot det!

Gott nytt år ni fina!

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger