Äntligen fredag

January 8, 2016

rIMG_0152
Här i Göteborg snöar det. Massor lätta och fina snöflingor i alla dess storlekar och former. Och vi båda pluggar hemifrån denna dag.
rIMG_0205
Jag tittar till blommorna som står i sovrummet i fönstret bakom alla kartonger och påsar som ännu inte packats upp. Tyvärr glömmer jag bort mina blommor där nu när dem är lite gömda bakom allt bröte. Men de såg ut att trivas. Det är tur att det är vinter :)
krIMG_0193
(Försök till att ta "naturliga bilder" på när jag pillar på dem... Fast typ så gör jag ju faktiskt :) )
rIMG_0161
Två elefantöron som jag fått av svägerskan och som har vuxit sig ganska präktiga.
rIMG_0210
Och där ligger visst pappas gamla kamera! Där störs den minst just. Är extra försiktig nu när linslocket ligger i någon flyttlåda som inte packats upp. Var lite snabb med att ta upp kameran så jag minns inte vilken låda den låg i.

För tillfället skriver jag en essä som ska in nästa fredag och strax ska jag till skolan och låna om lite böcker på konstbiblioteket och sedan fortsätta med skrivandet. Sen blir det lite ledigt i kväll. Önskar er en mysig fredagskväll!

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger