Bläckmålning

January 28, 2016

I dag blir det en uppe-sittar-kväll.
rIMG_0498
Jag ska göra tre bilder på en dag. I morgon förmiddag är det redovisning och seminarium. Vi ska illustrera våran projektidé för ex-jobbet. Jag vet!!! Bara en termin kvar! Och sedan tar jag min konstnärliga kandidatexamen i Design!
rIMG_0476
En bild har jag i alla fall ett hum om hur jag ska måla den (som ovanför, fast det är bara en skiss). Men de andra två vet jag inte riktigt. Så vi får se hur detta går!
rIMG_0479
Usch, jag blir alltid så osäker. Den värsta fienden spökar i huvudet på mig - "jag är en bluff, jag är en bluff"! Vi pratade om det på föreläsningen i måndags. En designer, och säkert många andras, största skräck - att man en dag blir påkommen som en bluff. Äsch! Känns alltid bättre när man är färdig med det man ska göra och har redovisat det :)

Nu ska jag måla vidare! Sorry för ett väldigt slarvigt blogginlägg! Men jag är lite snurrig efter många timmar med pensel! Ville bara säga hej! :)

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen ingen bluff :) Blev så sjukt inspirerad av bilderna på bläcket så jag ska nog också ta fram lite målarmaterial idag :) Men du, skulle det går att ändra designen här inne så att kommentars-knappen inte ligger ovanför "share this post"? Det går nämligen inte att klicka på kommentarsknappen utan att hamna någon annanstans. Så man måste gå in och klicka på rubriken istället. Bara en tanke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack :)
      Åh! Tack för notisen :) Nu är det fixat!

      Delete

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger