Kärt återseende!

August 21, 2017

Hej älskade ni!

Nu har vår lilla flicka en tupplur och jag tänkte bara kika in här lite snabbt och säga att vi har det bra! Livet är som den finaste dans och allt går väldigt bra. Sedan vår flicka kom till oss så har vi hunnit med en hel del! Vi har bl.a. åkt både till Ronneby och Mariestad för att hälsa på familj och vänner, firat studenter, varit ledare på ett tre veckor långt konfirmationsläger, gått på ett bröllop och lillan har blivit döpt. Allt har varit väldigt roligt och fint och jag känner att äntligen en sommar som jag tagit vara på! Än är ju inte sommaren över, tack och lov, men hösten - Åh vad jag längtar! Den är ändå min favoritårstid.
Hoppas ni har haft det bra 
Vi hörs snart igen!
sommar 2017
@mariewessman

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger