Profilerande projekt - vt 2014

November 10, 2015

Kino_logo
Tänkte att jag skulle passa på att presentera ett annat projekt som jag gjort på HDK. Och det är detta Profilerande projekt i samarbete med Kino. Kino är en restaurang här i Göteborg som har sina lokaler i Hagabion. Min klass blev bjudna dit på en informationskväll om restaurangen och få en inblick i verksamheten. Sedan skulle vi göra var sitt fiktiva designprojekt riktat till Kino. Jag valde, som ni ser, att göra en grafisk profil till Kino med ledord som innergård och trädgård bland annat.
tillsammans3 Det hela blev en doftande rosenträdgård!
backgroundrose2
Detta var under mitt andra år på HDK. Alltså våren 2014. Samtidigt som min fullspäckade vår med bröllopsplanering och mycket på schemat. Jag vet att jag, tillsammans med två till, var lite sena med inlämning och att vi fick vår egna presentations-tid. Men jag minns inte riktigt av vilken anledning. Det var i alla fall ett roligt projekt! Följ min blogg med Bloglovin

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger