Vi längtar till mars!

November 3, 2016

♥ 
För vi två ska bli tre
♥ ♥ 
6 weeks
Vecka 6.
Vi hade precis gjort ett andra graviditetstest bara för att jag var så nojig över om första stämde,
även om det alltid är säkert om det blir ett plus.


14 weeks
Vecka 14.
Den här magen försvann några dagar efter denna bilden togs.
Det var bara en orolig och svullen mage som hade mycket att göra för att ge plats åt en bebis.


Ultrasound 20 weeks
v. 20.
Och här är vi nu! Taget i dag, en dag efter rutinultraljudet.

Vi är så otroligt glada över det här! Och sedan igår är vi helt bubbliga och lyckliga med massor fina minnesbilder då vi fick se den lilla/lille på ultraljudet. Dem små fötterna som sprattlade så sött och den lilla handen som nästan nonchalant vilade mot pannan under hela vår titt. Jag är nästan helt säker på att jag kände de första sparkarna i måndags. Tänk att det är en liten person i min mage. 20 cm lång med sprattlande små fötter! Redan från första stund har vi älskat den här lilla personen ♥ ♥ 

                                                               

Så då vet ni lite vad som hänt i mitt liv sedan sist! Förutom massor tankar och lyckorus över denna lilla person så har jag jobbat en hel del och haft en kraschad dator under en större del av hösten. Men nu fungerar datorn igen och jag ska komma på banan och förbereda mig inför mars!
Ta hand om er!
Vi hörs!

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger