Stress/oro/spännande

April 5, 2016

IMG_4944

Väldigt ofta kommer huvudvärken tillbaka. Som en djup och tung smärta som gör mig varm och det känns som om jag har feber fastän termometern visar på en normal temp. Funderar på om det är stressen som kommer tillbaka. Men jag känner mig inte stressad. En vän till mig sa att det kanske inte behöver vara skolan och projektet utan det kanske är att skolan snart är slut som gör mig stressad. Och jag är ju väldigt medveten om denna snara framtid med en examen och utan jobb. Bara ett sommarjobb till en början, men vad händer sen? Fast jag känner mig inte stressad även om det känns både oroande och spännande. Kanske är huvudvärken bara en liten varning. Eller kanske det bara är så ibland och inget att oroa sig för. Jag ska i alla fall se framtiden med spänning och försöka att inte oroa mig lika mycket framöver. Måtte det vara en bättre medicin än Ipren-tabletterna som följer med mig vart än jag går just nu.

                                                     

Kort efter att jag skrev det här inlägget som aldrig lades upp fick jag en seg jobbig förkylning. Den började i torsdags och ännu är jag sjuk. Jag brukar aldrig vara sjuk! Och är jag det så brukar det bara hålla på i max två-tre dagar! Jag har så mycket att göra, men har inte orkat något. Men i dag är det på rätt väg i alla fall :) Och jag är suuper-stressad. Pjuh, detta ska nog gå.
Om några dagar hoppas jag på att kunna bjuda på mer bilder från ex-jobbet!

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger