Helgens planer

March 4, 2016

From the window
Nu börjar min helg! Först kommer mamma och pappa hem till oss en sväng idag. Sen ska jag och Oscar sätta oss på tåget till Växjö där vi blir upplockade och åker vidare till Ronneby. Vi ska fira Oscars moster som fyller år. Sedan tror jag att det blir lite gospelkonsert på söndag! Kommer bli en fin helg det här :) Dessutom gick jag förbi Götaplatsens foto och hämtade ut papperskopior med senaste fotorullen från pappas gamla kamera (t.ex. bilden ovanför som är utsikten från vårt sovrum i nya lägenheten! Man kan skymta Skansen kronan där uppe ovanför byggnaderna :) ). Så där mycket snö har det inte varit på länge nu. Skönt kan jag ändå tycka. Hoppas er helg blir minst lika fin! :)

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger