En helg i Stockholm

February 2, 2016

Min syster frågade mig för några veckor sedan om vi inte skulle åka upp till Stockholm och överraska vår kusin när hon fyllde år. Och det var vad vi gjorde denna helgen! Vår andra kusin, hennes storasyster, var med på hela idén tillsammans med vår moster och födelsedagsbarnet hade ingen aning. Så det blev lyckat :)
rIMG_0518
Vi åkte dit på fredagen efter att jag hade presenterat mina bilder i klassen (dem som skulle illustrera min projektidé - jag kanske kan visa dem senare!) och stannade till söndag eftermiddag.
rIMG_0537
Det blev en spelhelg med mycket gott som tårta, godis och persisk mat.
rIMG_0517
Vi skelade så klart Carcassonne (Obs! En av de roligaste strategispelen!!) och en del tv-spel! Och en kväll var vi och bowlare på O'learys i shoppingcentret Heron.

Det var en väldigt fin helg :) Men i går var jag rätt så seg i skolan. Idag ska jag börja skissa på mitt ex-jobb och förhoppningsvis så har jag ett hyfsat färdigt schema med olika deadlines till i slutet av dagen!

Hoppas er dag blir alldeles strålande!
Kram

0 kommentarer:

Post a Comment

Marie Wessman All rights reserved Design by Blog Milk : Blogger